۷ اسفند ۱۳۹۶، ۸:۱۴

نمایشگاه توانمندی های صنعتی استان قزوین گشایش یافت

نمایشگاه توانمندی های صنعتی استان قزوین گشایش یافت

قزوین- در مراسمی با حضور استاندار قزوین نمایشگاه توانمندی های صنعتی استان قزوین گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، یکشنبه شب درمراسمی با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار، داود محمدی، بهمن طاهرخانی، سیده حمیده زرآبادی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، سید علی موسوی فرماندار وجمعی ازصنعتگران وصادرکنندگان نمایشگاه توانمندی های استان قزوین در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین افتتاح شد.

این نمایشگاه با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در فضایی به مساحت سه هزارو ۶۰۰ مترمربع با حضور ۶۵ واحد تولید کننده و صادر کننده در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برپا شده است.
 
در این نمایشگاه تولیدکنندگان محصولات نساجی، شوینده، سرامیک، لاستیک و پلیمر، صنایع فلزی، ظروف کریستال و آخرین تولیدات صادراتی را در معرض دید عموم قرار داده اند.

نمایشگاه توانمندی های استان قزوین تا هشتم اسفند ماه به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برپاست و شهروندان می تواننداز ساعت ۱۵ تا ۲۱ از آن واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما دیدن کنند.

هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین نیز درمراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه تعداد ۶۵ مشارکت کننده در حوزه مواد غذایی، صنعتی و نساجی از نقاط مختلف استان حضور دارند.

طاهرخانی افزود:در کنار صنعتگران هستیم و نباید شما تولیدکنندگان ما را رقیب خود بدانید بلکه با تعامل یکدیگر قادریم نسبت به معرفی کالاهای مرغوب ایرانی که در استان تولید می شود اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: هر هفته به طور میانگین یک نمایشگاه در قزوین برپا می شود و روزانه ۵ هزار بازدید کننده داریم و در ردیف پرمخاطب ترین دستگاهها هستیم اما صنایع و اصناف استان از این ظرفیت استفاده نمی کنند.

طاهرخانی گفت: برای ما جای سوال دارد چرا صنعتگران و اصناف قزوین کمترین مشارک را در برگزاری نمایشگاه دارند اما از استانهای دیگر شاهد استقبال زیادی هستیم و تغییر در این نگرش و رویکرد ضروری است.

وی افزود: در نمایشگاه گل و گیاه فروش میلیاردی صورت گرفت و این گردش مالی اگراز نگاه صنعتگران نادیده گرفته شود اشتباه است.

طاهرخانی اظهارداشت: یکی از راههای موثر در شناسایی و معرفی تولیدات داخلی شرکت در نمایشگاههاست و در دوران پس از برجام شرایط بسیار خوبی مهیا شده و اگر از آن استفاده نکنیم متضرر می شویم.

وی اضافه کرد: آماده ایم ظرفیت ارزشمند نمایشگاهی خود را در اختیار صنعتگران قرار دهیم و انتظار داریم با تغییر رویکرد کنونی در مسیر توسعه تجارت و اقتصاد گام برداریم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین یادآورشد: نمایشگاه در واقع ویترین شناساندن ظرفیتهای استان است و آماده همه نوع همکاری با صنعتگران در این زمینه هستیم.  

کد خبر 4237146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha